Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Mi-a ruginit sufletul!…

by Oana Barbu

Îmi tai venele dorinţelor cu zimţii lamei realităţii. Din vene nu atârnă nici măcar un strop… Mă lovesc în piept… Sună prelung metalic şi a gol…

Pitită pe antebraţe , mă târâi în cutia mea de carton mânjită de sângele incolor, cu miros înţepător al amintirilor. .. Strigoii literelor din jurnalul meu iluzoriu aleargă dislexic şi disgrafic pe filele pergamentoase ale spiritului meu. Sper ca strigoii să nu sufere şi de discalculii… Cât a trecut? Dacă înmulţesc doi cu zero, îmi dă doi… Deci, doi ani egali cu patruzeci…. Mă înşel? De fapt sunt doar doi, dar pustii…
Mi-am închiriat o garsonieră de carton… Se află la mansardă, în cartierul Viitor. Îmi place să trăiesc în Viitor, sub fereastra rotundă, perfect deschisă spre cer… Coloanele par mult mai mlădioase în lumina artificială a unui soare scrijelit pe rame.

Îmi amorţesc anxietatea cu o pilulă de somn. Inflamaţia se decolorează, iar petele de puroi al nostalgiei se înroşesc şi rod… În stânga, un ciob de balama abia mai strânge clopotul de aramă… . Dacă aveţi drum prin zonă, aveţă grijă să nu vă răniţi în ciob… Mi-a ruginit sufletul…. Măcar de –ar fi coclit…

English please!

Rusty soul!
I cut my desire veins with the reality blade. My veins did not even hang a bit … I was hit in the chest … Sounded long metal and empty …
Concealed on forearms, I reeled in my cardboard box of blood tainted colorless, pungent with the smell of memories. .. Ghosts letters from my illusory diaries were in an elusive dyslexia and disgrafic running on parchment-like sheets of my spirit. Ghosts I hope not to suffer
of discalculies… How has it been? If you multiply two to zero, gives me two … So, by forty-two years equals …. I am wrong? The fact is two, but empty …I rented a flat cardboard … It is in the attic, the Future district . I like to live in the Future, under the round window, fully open to the sky… Columns appear more graceful in the artificial light of a sun engraved on the frames.

I numbness anxiety with a sleeping pill. Inflammation is discolored and nostalgic pus spots turn red and erode.The left, hinge only collect a shard of brass bell …. If you have way through the area, careful not to injure yourself in the crock …Well, I am a rusty soul ! It would be better if it covered with a layer of verdigris!

Niciun răspuns to “Mi-a ruginit sufletul!…”

Lasă un răspuns

