Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Pariu….

Mi-ar plăcea să existe posibilitatea de a călători dintr-un Univers în altul paralel… Aşa aş putea şti cum ar fi viaţa mea dacă aş fi luat nişte hotărâri diferite de cele de până acum.

Momentan, pot doar să fac diverse excursii din lumea reală în lumea mea interioară, în lumea poveştilor imaginate de mine, iar treapta superioară a teleportării mele este visul.Când visezi, în adâncul sufletului ştii că totul poate fi realizabil. O imagine face cât o mie de cuvinte şi fapte…

Pentru că niciodată nu reuşesc să duc până la capăt ceea ce mi-am propus, am decis să fac un pariu cu mine.Începând de astăzi, 7.IV.2010,(ora 22:27) voi scrie în fiecare zi câte un text despre visele mele, regretele mele şi modul cum le-am rezolvat sau voi povesti despre ceea ce am învăţat din întâmplările din ziua respectivă. Daca vor fi zile cand nu voi posta nimic, inseamna ca am avut niste probleme tehnice. Voi rascumpara restanta cu mai multe posturi in a doua zi. Acest pariu este menit să îmi dezvolte creativitatea şi să nu pierd legătura cu domeniul jurnalisticii…

Niciun răspuns to “Pariu….”

Lasă un răspuns

