Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

P.S. pentru vulturul meu hoinar

„Nu-i dat iubirii adevărate să curgă lin, fără tulburare”, William Shakespeare.
***

Pe firele de păianjen ale vieţii am întâlnit mii de măşti, dar doar câteva şi-au înfipt colţii, lăsându-şi amprentele în spiritul, mintea şi trupul meu.
Dragul meu, tu eşti una dintre acele măşti…
Pieptul meu este transparent, încât mă întreb cum de este imposibil să vezi ce este în sufletul meu?! Şi totuşi, ai strâns vreodată atât de puternic mâna cuiva drag, încât să îi simţi sufletul pulsându-ţi în palmă?

Niciun răspuns to “P.S. pentru vulturul meu hoinar”

Lasă un răspuns

