Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Coridorul dorinţelor

Legată la ochi cu vise păşesc pe coridorul infinit al vieţii. Simţul tactil al curiozităţii îmi arată numeroase uşi viu colorate şi sculptate cu o diversitate de figuri geometrice şi nenumărate alegeri dau buzna în calea mea.
Privind în urmă constat că am fost blocată în acest hol semiobscur şi cu greu am hotărât ce uşă să deschid.M-am opintit doar în porţile cele mai apropiate.

Este timpul să privesc plină de îndrăzneală mai departe!

Niciun răspuns to “Coridorul dorinţelor”

Lasă un răspuns

