Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

SA TRAIASCA BINE EHHH,BAAHHH cu 600 lei pe luna!

De ceva timp nu am mai scris, doar am postat fotografii.Am fost ocupata cu examenul de titularizare. Nici nu imi vine sa cred ca atatia oameni s-au inscris pentru a obtine un post de profesor. La mine, in judetul Neamt, la obiectul biologie erau aproape cate doi candidati pe loc. Pentru ce atata chin in fiecare an cu examenul de titularizare, pentru ce atata carte, cand un profesor debutant calificat, asa ca mine ia lunar doar 600 lei? „Domnilor guvernanti”, cum sa traiesc pana in octombrie doar cu 1200 lei?Cum voi plati utilitatile si chiria in conditiile in care acestea costa impreuna 600 lei, cum imi voi lua medicamentele de asmatica care ajung 400 lei pe luna, cum imi voi permite sa mananc macar o data in zi. Nu pot trai doar cu aer….Vreau sa va anunt ca nu am ce pune nici macar pe o masea… Si vorbesc la propriu…

Niciun răspuns to “SA TRAIASCA BINE EHHH,BAAHHH cu 600 lei pe luna!”

Lasă un răspuns

