Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Vizita

Duminica am fost in vizita la o veche prietena. nu am mai vorbit cum faceam candva despre tipul care ne placea la amandoua cand eram adolescente. Am vorbit despre serviciul meu, despre fostul meu logodnic, iar ea mi-a povestit despre copii si sot. Doi copii superbi, fata si baiat, un caine lup, o casa la tara, gospodarie plina cu animale si gradina cu rosii, castraveti, pomi fructiferi, aer curat. Toate acestea ar trebui sa reprezinte caracteristicile unui trai minunat si tihnit. Dar nu poate fi totul perfect. Lipsa locului de munca, mana neagra care ataca legumele, munca pana la epuizare in casa si in curte,aduc din cand in cand nori pe seninul vietii.

Niciun răspuns to “Vizita”

Lasă un răspuns

