Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Nostalgica…

Starea mea de astazi a fost visinie.Cred ca asa arata nostalgia pentru ca simti pasiune in suflet, energie, bucurie ca retraiesti niste momente placute, dar te incearca si un sentiment intunecat, tristetea. Acele clipe au trecut… Am privit niste fotografii dintr-o excursie extrema traita la Targu Jiu. Eram foarte sperita , dar si entuziasmata in acelasi timp. Am cautat in agenda mea din 2005 un text care sa imi descrie ce am simtit atunci, in 2004 cand m-am intalnit cu baietii de la Bosquito. Nu am gasit nimic scris in agenda pentru ca totul este scris in minte si in suflet.

Niciun răspuns to “Nostalgica…”

Lasă un răspuns

