Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Sa ai un zbor sigur!

N-am zburat niciodata cu avionul, dar imi pot imagina.Stiu ca daca esti optimist, pozitiv, lucrurile bune apar rapid.Daca ma intrebati in care parte a zilei prefer sa zbor, v-as raspunde ca la apus. Mi-ar placea sa zbor la apus, cand soarele trimite ultimele raze de caldura printre zgarie-nori, deasupra Oceanului Pacific, inainte sa ne invaluie frigul.

Primul zbor cu avionul poate fi o experienta foarte reusita daca alegi sa te bucuri de tot ceea ce iti ofera. Te trezesti devreme si esti atent sa ajungi cu cel putin o ora inainte de imbarcare ca sa fac fata la control si sa ma incadrez in timpul de zbor. Imi iau o gura de tarie ca sa imi fac putin curaj.

Primul contact cu aceasta experienta, alegerea locului in avion. Daca as sta pe un scaun de la culoar as avea senzatia de mult spatiu si emotia pentru primul zbor s-ar mai atenua.Aleg totusi locul de la fereastra ca sa privesc in zare, iar nu pe halou,in jos. Asa as pluti deasupra grijilor,problemelor de zi cu zi si voi vedea norii de pe aceeasi parte cu soarele. Ma asez la locul meu si simt cum pulsul imi creste, andrenalina imi navaleste haotic in cap. Decolarea iti ofera aceeasi senzatie ca in clipa cand accelerezi puternic o masina capabila, iar motorul se aude infernal de tare. Imi iau masuri sa nu mi se infunde urechile la decolare si aterizare. Voi mesteca un pachet intreg de gume 🙂 Ma uit pe itinerar . Am trei zboruri consecutive pana in SUA si pe primele doua imi fac rodajul.Voi face escala la Paris, poate in Amsterdam si imi voi cumpara amintiri.

Stewardesa ne solicita sa ne punem centurile ca sa facem fata zonelor de turbuleta. Imi pun centura si ma astept, la fel ca in filme, sa ne zguduim si sa se creeze panica. Am simtit doar o usoara vibratie si nimic mai mult. O sticla de apa plata imi hidrateaza sufletul si trupul.Ascult muzica buna si citesc o carte usoara, plina de umor.

Abia astept sa ajung in Orasul Ingerilor ca sa ma pot saluta pe strada cu artistii!

Niciun răspuns to “Sa ai un zbor sigur!”

Lasă un răspuns

