Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Concert pentru suflet

Nu am mai scris ceva de mult timp…Am avut o criza de inspiratie. Ma simt pustiita sufleteste. Scriu bine numai cand sunt deprimata >:)

As scrie despre concertul Bosquito de la Piatra Neamt de pe 5 noiembrie 2010. De multe ori am vrut sa scriu, dar orice cuvant pe care l-as fi tastat imi parea gol comparativ cu talentul si concertul trupei si acum mi se pare ca acele cuvinte nu au culoare . Entuziasmul de atunci m-a cam parasit… Am nevoie de un nou concert ca sa imi revin…

Ce am scris atunci…pentru o prietena curioasa de modul cum s-a desfasurat concertul….

Da, este adevarat! Pana la sfarsitul anului si la inceputul lui 2011 vor mai fi organizate concerte Bosquito!

Concertul de la Piatra Neamt a fost incendiar la propriu si la figurat!!!!!!:D Au fost focuri de artificii pe scena cu ocazia primului concert Bosquito.

Dupa sase ani ,.. LIVE, dans, cantec, voie buna si multe fotografii!:) Radu si baietii au cantat foarte frumos si toata sala a aplaudat, a dansat, s-a simtit bine!:D Am prins loc in fata si i-am pozat o gramada pe Radu si pe noii membri ai trupei:D

As mai fi stat si la un after party daca eram din Piatra Neamt 🙂 Si dupa concert, prima fotografie cu solistul a fost tot a mea!!! 😀
Se auzeau tineri pe strazi care cantau melodiile trupei Bosquito…Fiecare kilometru parcurs de patru ori pe drumul Roman-Piatra Neamt a meritat pentru ca am reusit sa cumpar bilete si pentru ca am trait alaturi de formatie, PRIMUL SHOW BOSQUITO organizat dupa cinci ani de absenta din Romania!

M-am intors acasa plina de energie si de emotii nu mai reuseam sa adorm:D Ce copil sunt!!!:))

Asta as fi spus atunci….Acum….

Niciun răspuns to “Concert pentru suflet”

Lasă un răspuns

