Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Ziua Evă, noaptea Lilith

Bianca Dobrescu
după ce mor pielea mea are miros de cenuşă
poate d-asta renasc la loc
ca pasărea Phoenix

atunci mă cert cu mirosul din burta mamei
…şi ea, nemaisuportând gălăgia
din pântec
mă scoate de câte ori îi cer

oh, dar zâmbetele
evidenţiază caninii ascuţiţi
gata să-i nimicească
de îndrăznesc să nu se limiteze
să nu se mulţumească cu ce ofer

ba chiar sunt independentă,
nu las pe nimeni să-mi plătească apa
plată
ci alcoolul

teribilă-i femeia ce decade
în halul ăsta
apelând la răzbunare

femeia zic eu, e delicată
se dedublează
ziua Evă, noaptea Lilith

fug cu vântul în faţă
fug cu durerile femeieşti

şi ei din spate
râd
şi-mi stigă plini de ironie
: vezi cum e să iubeşti?

deşi eu zic că dragostea
ar trebui să fie simplă
şi frumoasă

ce chin! ce chin!
câţi spini îmi sfârtecă sufletul…

Niciun răspuns to “Ziua Evă, noaptea Lilith”

Lasă un răspuns

