Wordfreedom’s Weblog
Just another WordPress.com weblog

Numele tau/Your Name

Numele tau l-am sculptat
Pe fiecare frantura de diamant
Care mi s-a aninat de genele
Inghetate in ierni de asteptare…

I carved your name
In every glimpse of diamond
That hang from my genes
Frozen in winter waiting …

Numele tau l-am ascuns
In mrejele misterioasei mari
Pentru a-l avea mereu
Doar in visurile mele!

I hide your name
Inside the mysterious sea nets
To have it always
Only in my dreams!

Numele tau l-am adapostit
In sufletul meu ostenit,
Silabele au crescut odata cu mine
Si-acum te cheama inlantuite!

I sheltered your name
In my wearied soul,
Syllables have grown with me
And now they call you chained!

Niciun răspuns to “Numele tau/Your Name”

Lasă un răspuns

